S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 +420 608099898


Reklamace

Reklamace

Na vyřízení reklamace klademe nadstandardní důraz. Snažíme se o to, aby v případě, že budete muset výrobek reklamovat, bylo vše vyřízeno k vaší spokojenosti, v souladu se zákony. Agendu reklamací, vracení zboží, jeho posuzování a jednání o náhradních řešeních má v kompetenci Radek Janovský tel. +420 608099898 

Postup reklamace

  • Reklamace se vztahuje na zboží, které bylo zakoupeno u provozovatele internetového obchodu. Záruční doba výrobku začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Prodávající odpovědnost za vadu, za jakost a úplnost dodávky.
  • Kupující má právo, aby vada na výrobku v záruční lhůtě byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu ve lhůtě stanovené zákonem, tj. nejpozději do 30 dnů od převzetí zásilky, pokud se prodávající se spotřebitelem písemně oboustranně nedohodne na lhůtě delší.
  • Zákazník může žádat o výměnu zakoupeného zboží nebo vrácení peněz v případě, že jde o vadu odstranitelnou, ale kupující nemůže věc řádně užívat z důvodu, že se u věci opětovně vyskytla stejná uznaná vada nebo různé uznané závady nebo je zboží uznáno neopravitelným autorizovaným servisem.

Adresa pro uplatnění reklamace:

HARMONY Petra Janovská, Šlerkova 49, Kunovice, 686 04 / tel.: +420 608885040

 V případě, že nastane důvod k reklamaci a nejste si správným postupem jisti, raději vždy konzultujte optimální kroky s našim reklamačním oddělením.

tel. +420 608885040 / INFO-HARMONY@seznam.cz

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZDRhMjVlY